TINI

T.Üren


Bir solistin vokalliğinde bulduğumda sesini

Anımsadığım sadece tınısı olmuyor ki

Anımsadığım;

                Şehvetle bakan gözlerin,

                Merhametle dokunan ellerin,

                Akıllıca düşünen beynin,

                Ve...

               Yükünü kimseye vermeyen heybetin 

                                                                                oluyor.

Sonra dönüyorum kendime

Anımsandığın nedir acaba, diye soruyorum

Cevabını dahi veremiyorum 

Ve yine

Sadece onu anımsıyorum;

                              Davrandıklarının binde biri kadar davranmadıklarını,

                              Her sabah ayılmak için aldığı kahveni değil de kitaplarını,

                              Sesinde neşenin on bin katı kadar kasveti barındırdığını,

                              Kendine verdiğin kadar kimseye vermediğin zararı,

                             Milyonlar içindeki kalabalıktan çok kendi içinde sosyalleşmenin hazzını

                                                                                                                                         anımsıyorum.


Yorumlar

  1. Kaleminize,yüreğinize sağlık Selda Hanım.Muhteşem bir şiir.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim, beğeninizi almak ne büyük mutluluk.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder