DARLANE

Tarık ÜREN


Darlane
Sana gelmeyi o kadar çok istiyorum ki darlane.
Keşke şu an olmuş  olsam,  yanında olurdum.
O cennet bildiğim yanını bırakmazdım artık. 
Keşke darlane keşke, böyle son olmasaydı. 

Hasretinden kaç çiçek daha soldu bir bilsen.
Belki de görüyorsun beni uzaktan , keşke ben de görsem. 
Hangi ayrılığın türü bu darlane , ne çekilmez bir acısın
Hiçbir yağmur söndürmedi ateşimi , keşke gelsen 

Her yerde aradım seni, bulamayacağımı bildiğim halde .
Gerçeklerle yüzleşmek ne zormuş darlane .
Bir şarkı gibiydin dilimden hiç eksilmiyordun,
Şimdi ne kadar söylensem de gelmez oldun .

Tek başıma oturuyorum artık bankta darlane.
Yağmurlar yağıyor , mevsimler değişiyor bazen fırtına bile kopuyor .
Bulutlar geçmişin izlerini getiriyor tekrardan buraya .
Belki diyorum belki sen gitmişken kokunu da getirmiştir diye ,
Bekliyorum.
Aklımın bir ucunda “ya gelmezse “ diyorum .
İşte o zaman belki yanında olurum.

Al ömrümü darlane , benden artan hayat sana kalsın. 
Tekrardan yayılsın kokun tüm şehre. 
Belki de en kolay kaçış yolunu sen bulmuştun darlane .
Bense buralarda sensiz , aciz ve yarımım .
Tamamla beni yarım kalan bir hayat ne kadar uzun sürer ki darlane .

Dilimin bile varmak istemediği yerdesin darlane .
Söyle oralar nasıl, canın yanıyor mu orda ? 
Geleyim alayım seni oradan darlane .
Yeni bir hayat kuralım imkansıza. 

Ve belki de artık hayat bildiğin toprak.
Amansızca bir gün yeşerir , darlane .

Emre Öztoprak 

Yorumlar