ELLER YUKARI

fotoğraf: Tarık ÜREN


Eller yukarı bu bir intihardır.
Kasadaki tüm geçmişini sökül. Korkma korkma silah,  aslında silah değil, yol arkadaşı. Silahsa da sana dönük değil.
Eller yukarı bu bir intihardır.
Al şu çantayı; doldur yaralarını, travmaları da doldur, ilerde değerlenecek onlar.
İndirme ellerini! Polisi aramaya kalkma ! Nasıl da alışmışsın kaçmaya, bir  başkasına sığınmaya, yazık sana.
Arasan da bütün numaraları kendime yönlendirdim, kaçışın yok; anla, bu düpedüz bir intihar. Ve elimde silah var. 
Çok şeyi değiştirmeye çalışıp hiç bir şeyi değiştiremeyeceğinde anlayacaksın beni. 
Şimdi sakin ol, yavaşça ruhunu yere bırak.  Ayaklarınla bana doğru tekmele, ruhun ezilir, bedenin acır her tekmede. Sen iyisi mi bunu hiç öğrenme.
Hey, ne oluyor?!
Ellerini kaldır diyorum sana.
Ellerini.
Bu bir in-ti-har.
İn.
....
Hey, bırakın beni, bu sadece dost ziyareti
Olsa olsa bir intihar girişimi.

Yorumlar

Yorum Gönder