ANLAMSIZ DEĞİL!

Tarık ÜREN

Sevda sözcükleri havada asılı kalıyordu yıldız misali.
Her yıldız kaydığında dileklerini fısıldıyordun ıssız geceye.
Onlar biten bir aşkın nişânıydı;
Bilemedin, bilemezdin.
Sen de herhangi bir şeye anlam yüklemeyi saçma bulanlar gibi kör ve sağırdın.
Bizler boşuna demiyoruz:
"İmkânsız ama anlamsız değil!" *

Sen bir kere bile gözünü çevirip bakmamışken,
ben o yıldıza ulaşabilmek için her şeyi göze almıştım.
Konu gökyüzündeki yıldıza ulaşmak değil
Ben kendi evrenimi keşfe çıkıyorum.

Derler ki, bedenimizdeki her atom eskiden bir yıldızın parçasıydı.
İçindeki yıldızı bul!
Bul ki karanlıkta kaybolduğunda sana yol gösterebilsin.
Yalnız olduğunu düşündüğün her gece durduğu yerden sana göz kırpabilsin.
Kendi karanlığını aydınlat.

İhtiyacın olan gökyüzünde değil içinde...

Yorumlar

  1. Kalemine, yüreğine sağlık! Çok güzel olmuş. Daha nice başarılara yükseleceğine tüm kalbimle inanıyorum. 💕💕

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim . Sen yanımda olduktan sonra o da olur💕🌸

    YanıtlaSil

Yorum Gönder