Ben Sana Güzel Bakardım

Tarık ÜREN

Öyle bir yerdeyim ki
Yan kalbim diyorum, ardından sönmek için okyanusa atlıyorum.
Kollarımda ölümü beklerim de senden önce ölmek istemem ama.
Ne zaman gelirsin tahminen? Elma dersem mi?
Gelip sorsalar bana son arzun var mı diye, seninle söz verdiğim sahil kenarında oturmak derim. Evet şaşırma, ben derin beklerim..
Benzemem, benzetemezler, iflah olmaz benim kalbim, bileceksin.. 
Geç olsa da.
Öyle bir yerdeyim ki, aşkı kabul edemiyorum saçma geliyor, ardından güzel şeyler düşünüyorum ve çalıyorsun kapımı, 
Önce gülüşlerini hissediyorum ardından şarap kokan uzuvlarını tadıyorum, en son toprak kokulu dudaklarına sarhoş oluyorum.. 
Nasıl ama? 
Biliyorum dudak nemini unutmak kolay değildir...
Yandık mı?
İşte bunu kestiremiyorum, korkmuyorum, endişe duymuyorum sen kendine iyi bakarsın çünkü.
Bakarsın da, ben sana..
Ben sana güzel bakardım.
Zor konu bu da değil, ya benden başka biri sana güzel bakarsa? Ben daha sana dokunamıyorken? Ben sana, hiç bir şeyi açıklamamışken? Ya da,
Uzak durmak, zaman beklemek mi dersin?
Yoksa unutmaya zorlamak mı?

-Ezginin Günlüğü / İnsan Sever Bir Kere  'dinle 




Yorumlar