AYDINLIĞIMA ATFEN

Tarık ÜREN

AYDINLIĞIMA ATFEN

gülüşü diyorum, aydınlığım
     tonlaraca şiir yazdırır
gülüşün diyorum
yağmurun bileklerini keser
gülüşün diyorum
rüzgârı saçının telinde özgürlüğü sunar
gülüşün diyorum
çünkü gül bile gülüşün için yaratılmıştı

sonra aklıma ağlamak geliyor
yanağımdaki gamzede mezarları var
kaç damla orada idam edildi
ya da kaç gözyaşı, yaşı itibarıyla müebbet hapis yedi
ama sayende aydınlığım 
hepsi serbest bırakıldı
simdi şen-şakrak çocuklar gibiyim
misal aydınlığı öğreniyorum
mutluluğu
huzuru 
hatta güvenmeyi hissediyorum sol kaburgamın altından
gülelim birlikte
elini tutup
gözlerinin içine bakıp
son nefesimze kadar ilk çektiğimiz andan itibaren
koşalım bu yolda 
hasret ve sevgiyle selam ederim
merak etme
kirpiklerin birbirine değmeden gelecegim

Yorumlar