Darlane 2

Tarık ÜREN


Darlane 2 
Hapishaneye dönmüş evimde senden bir parça arıyorum.
Ney anımsatır seni ne seni tekrardan geri getirir inan bilmiyorum. 
Ölmeyi bekliyormuşum gibi geçiyor saatlerim.
Senin yanında olmayı çok istiyorum.

Peki ya giderken anılar da gider mi Darlane.
Sana soruyorum aşk kalp atmayınca da devam eder mi? 
Elveda demek bu kadar kolay mı? 
Dünyanın kanunu bu olsa gerek Darlane.
Sevgisizlere verdiğimiz sevgi en aptalca şeydi bazen.

Artık mektup gönderemiyorum Darlane.
Bir sen kalmıştın onları okuyacak, yoksun.
Baş başayım artık ben kalem ve kâğıdım. 
Seni baştan yazıyorum kaç seferdir.

Bazen rüya sanıyorum bunları Darlane, uyanmak artık çok geç. 
Gördüklerimi sana anlatmak isterim, şayet hepsi masaldan ibaret.
Sonu olmayan bir uçurumdan atlıyorum sanki,
Düştüğümde sana kavuşacağım sabret 
Hiçbir acı senin kadar ağır olmasa keşke.
Açılan yaralara yara bandı yetmiyor Darlane.

Sonbahar gelmiş dalımdan düşüyorum,
Uçmamak için tutundum sana.
Kış gelmiş odamda üşüyorum 
Güneş olup doğuyorsun penceremden bana. 

Her defasında kahrolarak bitiyorum.
Yalnızlığın son haliyim Darlane, Azrail’im o sanki. 

Emre Öztoprak 

Yorumlar