Kalbimde Sen

Tarık Üren

Önümde yollar
Yanı başımda ağaçlar
Üstümde güneş
Kalbimde sen
Yürüyorum
Nereye gidiyorum bilmeyip
Nerede olduğumu önemsemeden

Hafif bir rüzgâr esiyor
Güneş, kirpiklerimde parlıyor
Kafamı kaldırıp güneşle bakışıyorum bir süre
Saniyeliğine de olsa huzuru hissediyorum
Kalbimde sen
Kulağımda tanıdık sözler
Sessizce tekrarlayarak yoluma devam ediyorum,
Rüzgâra karışıp ciğerlerime dolan çiçek kokusuyla beraber
Senin kokuna benzemese de fena sayılmazlar işte.

Şarkı değişti, radyo karar veriyor ne dinleyeceğime
Böylesini daha çok seviyorum, sürpriz oluyor
Zaten bayağıdır ben seçmiyorum yaşadıklarımı
En son ne zaman dinlemiştik bunu
Yanımdaydın, mutluyduk
Epey olmuş olmalı o halde
Gözlerim yanıyor ama ben
Gülümsüyorum, kalbimde sen

Geri dönüyorum
Yollar artık tanıdık
Bastığım çimlerin çıkardığı sesi duymaya çalışıyorum
Sadece bu ânı yaşayıp
Derin bir nefes alıyorum
Boğulacak gibi hissetmeden üstelik
Yürüyorum
Hem yalnız hem de değil
Gözlerimi kapattım
Kalbimde sen
Hissediyorum, gülümsüyorum
Yol bitiyor
Gün de öyle
Bitmeyen tek şey, yine sen.
                                 Kayra Kıylıoğlu




Yorumlar

Yorum Gönder