Soluk Bahçe

Bahçemi sadece insanlar sorgulamasın diye ışıklandırdım
Oysa evimin içinde bir ateş böceği bile yok
Sen anlıyor musun beni İsmet abi?
Anlamasan bile anladım de çünkü sırtımın okşanıp üstümün örtülmesine ihtiyacım var 
Ama ışıkları kapatma İsmet abi, olur mu?
Sadece bu gece

Yerleri silerken aklımdakileri de silmişim
İsmet abi, sen hiç sildin mi aklındakileri?
Sadece bana zaman ver, düzelteyim 
Rüzgâr uğultusu dinmeden, gün sabaha dönmeden 
Bırak düzelteyim

Aylardan haziran, bu ne rüzgâr İsmet abi?
Aklım uçup gidecek valla
Rüzgâra söylesem kırgınlıklarımı da katar mı önüne 
Onları taşımaktan kamburlaştım İsmet abi

Attığım her adımda daha da uzaklaştım 
Kamburlarım yüzünden mi
Özür dilerim anne; söz, dik duracağım
Dik durmak çok zor İsmet abi!

Son bir şey 
Bir şiir neden yazılır İsmet abi?
Bir yara iyileşmeyeceğini bile bile neden sarılır?
Anlaşılmayacağını biliyorken neden dökülür cümleler birer birer
Bir umut işte, İsmet abi...

Konuşturma beni İsmet abi!
Bırak uyuyayım, gözlerim tuttukları nöbeti sonlandırsın
Ama ışığı açık tut
Sadece bu gece...

+İyi geceler
-İyi geceler İsmet abi, iyi geceler

Yorumlar

Yorum Gönder