17

Güzelim...

senin için uğraşıyorum

senin için bu savaşlarım, yenilgilerim.

senin yaralarını sarmak için buradayım.


Seni hiç iyileştiremeyeceğim diye çok korkuyorum

zaman zaman da pes ediyorum ama sen bunları bilmeyeceksin.

Ömrüm yettikçe o çocuksu ruhun ve güzel kahkahalarından bir şey eksilmemesi için elimden gelenin fazlasını yapacağım.


Seni çok özlüyorum

Bu özlem bazen o kadar fazla oluyor ki bahçemin sana ayırdığım kısmına çisil çisil yağmurlar yağıyor.

Ama merak etme!

O yağmurun fırtınaya dönmemesi için senin sevdiğin şeyleri yapıyorum. 

Çiçeklerle konuşuyorum mesela, 

senin en kuytuda kalmış sırlarını onlara anlattığını bir ben biliyorum.


O yüzden sana yazdığım şiirin o kısmını tamamlayamadım.

Çünkü senin o masumluğunu anlatamam, biliyorum.

Şimdi sen meraktan uyuyamazsın,

belki bir kısmını hediye edebilirim sana:

''Bir çocuk var

Gülüşünde umut var

Bir çocuk var, benim çocukluğum

Seni çok özledim çocuk''

             

                Seni seviyorum çiçeklere fısıldayan kız!

Yorumlar