PIT

 


Seni bunaltmak istemiyorum dünya ama âşığım

Görsen nasıl bir aşk, görsen nasıl parlak sonbahar

Tarihin başlangıcından bu yana ilk kez gülümsüyorum

Umursamazsan üzülmem yalnız tavrına alışığım

 

Bir park düşün, böyle karşıdan şaşkın bakışlar

Yalnız biz varız, dediğim gibi karşıdan bakıyorlar

Hava jilet soğuk ama inadına bize bakıyorlar

Anlamadığım, biz normaliz, sadece üşümüyoruz

 

Ellerini örtüyor bana biliyor musun dünya

Kalbini kıpırdatanın ben olduğunu giyiniyorum

Garip bir simyaya sokulmuşuz, banktan bir eve

Seni yanıltmak istemiyorum ama cidden âşığım

 

Sosyal medya hesapları çitliyoruz keyfimizden

Yerlere sabuklarını tükürmüyoruz merak etme

Dünya biliyor musun insanlar fena yalancılar

İki yüzü oldukları halde yalnız birini kullanıyorlar

 

Seni unutmak istemiyorum dünya ama âşığım

Görsen nasıl bir cennet, görsen nasıl uçuyorum

Umursamazsam üzülme yalnız, tavrıma alış

Tarihin başlangıcından bu yana ilk kez gülümsüyorum


Emre Gürkan Kanmaz

Yorumlar