Ters Düz

 

T.Üren

TERS DÜZ

Ruhumu parçalara bölüyorum.

Yeryüzüne ve gökyüzüne,

Bırakıyorum.


Toprağıma fısıldıyorum,

Sessiz ve usulca.


Bulutlarla anlaşma vakti:

Toprağımın tersi olun,

Yükleri boşaltın.

Sesim olun,

Haykırın!


Yeryüzü ve gökyüzü.

Asla kavuşamayan iki hayat.


Ruhumu parçalara bölüyorum.

Cennet 

ve cehenneme, 

giriyorum.


Tüm iyiliklerim,

Cehennemde.

Tüm kötülüklerim, 

Cennette.


Cehennem kötülüklerle

dolu bir cennettir.



 Ve ben,

 iki diyara da hükmediyorum!


Yeryüzüne haykırıyorum.

Sessiz ve usulca sakladığın,

Ruhun haykırma vakti.

Yüksel göğe!


İnlet tüm diyarı.

Cehennem, yukarıya taşın!

Cennet, yerin en altına gir!


Yansın ruhlar cennette.

Cehennemde yıkansınlar.


Tüm ayetler yerin altına yazılmış.

Tüm iyiler yerin altına girmiş.


Ruhumu ikiye bölüyorum,

Asla kavuşmayan hayatlar.



Artık iç içe.



Yorumlar