BENİ YOK SAYABİLME İHTİMALİ


H. Alkay


Deli bir cesaretim de oldu 

Bir dakikalığına görmek için,

Cesaretsiz  kalıp geri çekildiğim zamanlar da oldu

Beni yok sayabilme ihtimalini görmemek için.


Özleminin katmerlendiği gecelerim de oldu

Neden hâlâ burnumda tütüyor dediğim gündüzlerim de

Plakaları okuduğum gün batımları da oldu

Algıda seçiciliği yitirmek istediğim ay ışığı da...


Yılmaz Erdoğan diyordu ya:

"Olan, olmayan, acıtan, sancıtan..."

İşte olmadan acıtan ne varsa sarıldığım da oldu

Hasretini sayamadığım matematik hatalarım da...


Merhametine sarıldığım uykularım da oldu

Beni koruyan bilgece tavırlarına kenetlendiğim hapislerim de.

Yorgunluğunun arasından sızan tebessümüne uyandığım da oldu

Tekrar görme ümidiyle aydınlığa kavuşmayı istediğim de...


Sevmeni, korumanı hatırlarım da

Beni yok sayabilme ihtimalini 

Alzheimer olup unutmak isterim.

Nadir anlarda, nadide hazlarda 

Yegâne bedenlerin değil 

Beyinlerin sevişmesiydi yaşananlar.






Yorumlar